czwartek, 28 sierpnia 2008

tak. więc od wczoraj jestem "obsługą techniczną" plotera. już wycięłam pierwszą naklejkę - bułka z masłem! posegregowałam folie, rury do pakowania i tworzę projekty. super!!!
bartosz na swoje pierwsze papucie! jak narazie służą mu one głównie do gryzienia ale pewnie z biegiem czasu odkryje ich prawdziwą funkcję.





szkoda, że nasz aparat nie ma funkcji nagrywania filmików. bart rozmawiał chyba z 10 minut z królikiem, który wisi na ścianie nad łóżeczkiem. stanął sobie dokładnie przed nim i nadawał. królik mu chyba odpowiadał, bo śmiał się w głos!! cudeńko nasze!

3 komentarze:

stula pisze...

Pani projektantko jestem w kolejce już ustawiona prawda?
A papucie są CUDNE!!!!!!
(jacie radio mi się samo przestawiło z Trójki na R.Maryja...)

stula pisze...

a oto papucie leny:
http://www.viola.kontny.pl/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0

http://www.viola.kontny.pl/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=1

katja pisze...

no oczywiście, że tak. tylko daj cynk i wycinamy. a papucie len bbooskieeee!