wtorek, 8 kwietnia 2008

bart coraz częściej sam zasypia, bez "lulania". nawet się o to kłóci, żeby go położyć do łóżeczka jak jest zmęczony. jestem w szoku :)

coraz bliżej do spotkania - 10 lat po maturze. stula nasza kochana dała propozycję nie do odrzucenia - chce dobrowolnie być kierowcą! dzięki, dzięki kochana! razem z angelą już wiemy co i jak - no oczywiście "absolwent" bo jak by inaczej + sok z kaktusa. o ile dobrze pamiętam to pycha ;) jeszcze kolor na włosy, solar na ciało, obcas, kieca i stare baby wiooooo. haha!!!!!

2 komentarze:

stula pisze...

będę kierowcą na 100% i chętnie powiozę szanowne Damy. ale się cieszę na to spotkanie. ja zdecydowałam że obcasów nie zakładam ale za to korale założe a co...... a Wy wiecie, że na spotkaniu u JK faceci wybierali (uwaga sic!) miss spotkania.... świnie.... sprawdzali która się najmniej zestarzała...... no i wygrała to znajoma Marcina z pracy...... FACECIIII

katja pisze...

no patrz! zobaczymy co u nas wymyślą! ja już się nie mogę doczekać bo sama jestem ciekawa jak niektórzy wyglądają! fajnie, że pojedziesz autem i nas przygarniesz. dzięki. nie muszę się prosić. a podziękowanie jakieś wymyślimy w innym terminie ;)